неділю, 13 травня 2018 р.

Поетичний віночок до Дня Матері: берегиня роду людського

Три Матері!

Три матері, три рожі в моїм серці, Вони відвічні, мов зорі в небесах, Я б не змогла без них життя прожити, Без них була б я просто землі прах. Що перша матінка, це мама моя рідна, Яка дала мені оце земне життя, Любов плекавши, готова була б вмерти, Щоб мала я і їжу і пиття. Немов той ангел, розпроставши крила, На себе брала всі удари життьові, А я собі цвіла із ласки її жила, Збирала в пригорщі простори голубі. А друга матінка, Пречиста Божа Мати, Вона хоронить душу в чистоті, Веде стежками правди, а по смерті З’єднає з Сином, там на висоті. Серце полонить моя третя мати, Рідна земля батьків моїх, дідів, Де небо синє, золота пшениця, Тризуб князя, мов поклик із віків. О мати рідна, ненько Україно! Пройшли роки, та туга не зника І млосно так і любо, що на скроні, Твоя прощаюча ласкавая рука.

З читачами бібліотеки ходили до каплиці Матері Божої, до фігури поставили квіти, запалили свічки та помолилися за мир і спокій в Україні і за матерів.
Результат пошуку зображень за запитом "матір божа"

Немає коментарів:

Дописати коментар