неділю, 12 травня 2019 р.

Година доброти Криниця маминого серця

Результат пошуку зображень за запитом "криниця маминого серця"
Матуся мене оберігає багато років. Не даю я їй спокою, немає. Я бажаю тобі кохання, з прекрасним днем вітаю.
Ти — самий щира людина. Тільки тобі єдиною можна довірити найпотаємніші секрети. Дуже радий, що ти у мене є.
Мамусю, ти та людина, для якої нічого не шкода. Все що у мене є, завдяки тобі. Знаю, що можеш підтримати мене в будь-яку хвилину. Дуже тобою дорожу і люблю тебе.
Мами насправді дивні істоти. Вони все життя нас носять то в животі, то на руках, то в своєму серці. Бережіть мам.
Тільки мама може не спати ночами. Тільки мама весь час думає про своїх дітей, навіть коли вони виросли. Дуже вдячна тобі за любов.
Мамусю — ти найцінніший людина на всій землі. Дуже дорожу тобою і дам тобі останнє.
Мама, я не пам'ятаю свого першого слова і кроку. Але у важкі хвилини, ти завжди була поруч. Дуже дорожу твоєю підтримкою.
Улюблена мама. Мені ніколи і ні з ким не було так тепло і затишно, як з тобою. Твої руки — найласкавіші. Люблю тебе.
Мамочко, ти для мене еталон жіночності і краси. А ще, ти самий добрий і щирий чоловік на планеті.
Мама, бажаю тобі душевного спокою і чистих думок. Сподіваюся що ніякі думи не будуть обтяжувати тебе. Люблю тебе.
Мамуля, я довго ходила серед дерев і птахів. Хотіла щоб вони мені підказали, що тобі сказати. Але в підсумку, мені важко знайти потрібні слова. Дуже тебе люблю.


Немає коментарів:

Дописати коментар